Stiekeme reclame werkt toch

Nieuws | de redactie
19 mei 2006 | Laat bioscoopgangers heel kort een flesje Coca Cola zien, en in de pauze zou de cola-omzet omhoog gaan. Subliminale reclame kan werken, toont Johan Karremans (RU) aan. Tenminste, als je al dorst hebt. Dit staat deze week te lezen in het blad Vox van de Radboud Universiteit.
Het is een beroemd experiment, maar het was nep. In 1957 kregen Amerikaanse bioscoopbezoekers korte
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK