Beter producten vinden in het schap van de supermarkt

Nieuws | de redactie
22 juni 2006 | Bijna dagelijks doen we boodschappen in de supermarkt. Maar hoe vinden we een bepaald product in een schap? Met behulp van experimenteel onderzoek (het meten van oogbewegingen) onderzocht Ralf van der Lans van de Universiteit van Tilburg welke factoren ons zoekgedrag bepalen.
Consumenten zijn geneigd producten in een supermarkt te kopen die ze het gemakkelijkst vinden. Uit e
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK