ScienceGuide staat voor verdieping. Dit is het platform waar de actualiteit en achtergrond elkaar ontmoeten op een inhoudelijke en doordachte wijze. Onder het uitklapteken vind je dus een toelichting, geheugensteun of voetnoot die de redactie of de auteur toevoegt. Dit doen wij om ervoor te zorgen dat wij in onze artikelen grondig en gedetailleerd in kunnen gaan op belangrijke details, zonder de lezer kwijt te raken.
Horen drinken, doet drinken
Nieuws | de redactie
21 september 2006 | Een radioreclame van Coca-Cola weerklinkt over de ether: zacht sissend wordt het flesje geopend, met een tik valt de kroonkurk op tafel, bruisend klokt de drank in het glas, hoorbaar neemt iemand een slok en er volgt een diepe, tevreden zucht: ahhhh… Wat is het gevolg? Je loopt naar de koelkast en trekt een blikje open.
Hoe komt het dat een reclamespot de dorst zo goed kan opwekken? Of, wat algemener gesteld: hoe weten
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.