Horen drinken, doet drinken

Nieuws | de redactie
21 september 2006 | Een radioreclame van Coca-Cola weerklinkt over de ether: zacht sissend wordt het flesje geopend, met een tik valt de kroonkurk op tafel, bruisend klokt de drank in het glas, hoorbaar neemt iemand een slok en er volgt een diepe, tevreden zucht: ahhhh… Wat is het gevolg? Je loopt naar de koelkast en trekt een blikje open.
Hoe komt het dat een reclamespot de dorst zo goed kan opwekken? Of, wat algemener gesteld: hoe weten
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK