Succesvol enquêteren in internationale markten

Nieuws | de redactie
24 oktober 2006 | Marketing is steeds meer internationaal georienteerd. Door globalisering worden bedrijven gedwongen in meerdere landen actief te zijn. Maar welk product wil de buitenlandse consument kopen, via welk kanaal en op welk moment? Om deze vragen te beantwoorden is een gefundeerde analyse van consumentengedrag in verschillende landen nodig. Doorgaans worden deze mensen geënquêteerd. In zijn proefschrift laat Martijn de Jong (UvT) zien welke valkuilen enquêtes kunnen hebben, en welke oplossingen daarvoor kunnen worden aangereikt.
Succesvolle internationale marketingstrategieën vereisen dat rekening wordt gehouden met culturele,
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK