Succesvol enquêteren in internationale markten
Nieuws | de redactie
24 oktober 2006 | Marketing is steeds meer internationaal georienteerd. Door globalisering worden bedrijven gedwongen in meerdere landen actief te zijn. Maar welk product wil de buitenlandse consument kopen, via welk kanaal en op welk moment? Om deze vragen te beantwoorden is een gefundeerde analyse van consumentengedrag in verschillende landen nodig. Doorgaans worden deze mensen geënquêteerd. In zijn proefschrift laat Martijn de Jong (UvT) zien welke valkuilen enquêtes kunnen hebben, en welke oplossingen daarvoor kunnen worden aangereikt.
Succesvolle internationale marketingstrategieën vereisen dat rekening wordt gehouden met culturele,
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Eerste Kamer wil pas over OCW-begroting debatteren na uitwerking bezuinigingsplan
‘Het zou fijn zijn als studenten tijdens de stakingen nog onderwijs kunnen volgen’
‘Vijf uitdagingen voor Erkennen en Waarderen op de universiteit’
‘Europees hoger onderwijs moet zich teweerstellen tegen nationalistische golf’
Inloggen
