Internet ondersteunt, maar vervangt ‘winkelen’ niet
Nieuws | de redactie
8 november 2006 | De meeste consumenten zijn iet zo modern en winkelen nog steeds het liefste om de hoek. Wel gebruiken zij internet steeds meer om eerst informatie te verzamelen over een product. Björn Vroomen onderzocht het gebruik van internet door consumenten, en bekeek wat het internet aantrekkelijker maakt voor zoek- en aankoopdoeleinden. Hij promoveert op donderdag 9 november 2006 aan de Erasmus Universiteit Rotterdam op zijn proefschrift De invloed van internet, de kwaliteit van een aanbeveling en beslissingsstrategieën op keuzes van consumenten.
De registratie van het bezoek aan websites levert waardevolle informatie op over online consumenteng
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister weigert onderzoek naar commerciële banden hoogleraren Fiscaal Recht, Senaat misnoegd
“Een wetenschapper is activistisch namens de hele wetenschap”
Europa opent voorzichtig de armen voor Amerikaanse wetenschappers
“Tussen theorie en praktijk zit nog heel veel, leer ik mijn studenten”
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
