Leadbeater laat meedenken en schrijven
Nieuws | de redactie
9 november 2006 | Charles Leadbeaters nieuwe boek We-think, the power of mass creativity is opmerkelijk door de totstandkoming via online peer review en dialoog. U kunt daaraan via dit artikel ook zelf actief meedoen. Leadbeater, kennisgoeroe van Tony Blair maar ook de bedenker van Bridget Jones, spreekt vandaag voor de HAN- masterclass in Arnhem. Zijn interview met ScienceGuide over innovatie- en kennisbeleid leest u hier.
Over de aanpak van zijn nieuwe boek zegt hij: “As I was researching and writing We-think over the past eighteen months and more, it became increasingly evident that I could not write a book about collaborative creativity in a traditional way.
Over de aanpak van zijn nieuwe boek zegt hij: “As I was researching and writing We-think over the past eighteen months and more, it became increasingly evident that I could not write a book about collaborative creativity in a traditional way.
My argument is that creativity is invariably collaborative and that opportunities for largely self-
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Uit naïviteit en gemakzucht heeft onderwijs zich laten inpakken door Big Tech’
‘Door minder verengelsing kunnen universiteiten verbinding met samenleving behouden’
Kamer vreest meer cyberaanvallen op hoger onderwijs na bezuinigingen
Hogeschool van Amsterdam legt samenwerking met fossiele industrie aan banden
Historische ongelijkheid tussen hbo en wo bemoeilijkt verwevenheid onderwijs en onderzoek