MKB kan meer met sociale innovatie

Nieuws | de redactie
15 januari 2007 | 'In veel bedrijven neemt men de nieuwe kennis en technologie die voorhanden is niet waar. Er is onvoldoende ontvankelijkheid voor nieuwe kennis. Die bedrijven laten daardoor groeikansen, een hogere productiviteit en concurrentiekracht liggen. Vooral in het mkb worden hierdoor kansen gemist,' aldus Frans Leijnse, voorzitter van het Centrum voor Sociale Innovatie, in 'Knowhow', uitgegeven door het Telematica Instituut.
Hij stelt in het interview dat gebrekkig innovatief vermogen ook te maken heeft met de vraag of een
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK