Strategisch implementeren: hoe?
Nieuws | de redactie
11 januari 2007 | Het kiezen van een strategie is vaak eenvoudiger dan het implementeren. Het blijkt lastig om ambitie te vertalen naar hanteerbare - financiële- doelen en naar een passend externe profilering en interne inrichting van de organisatie. Nog ingewikkelder is het wanneer verandering in gedrag en de prestatie van mensen is vereist. Over succesvol implementeren organiseren Strategy on Demand en ISM eCompany een gratis seminar op donderdag 25 januari 2007.
Tijdens dit seminar wordt ingegaan op twee essentiële factoren voor een succesvolle implementatie:1
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister weigert onderzoek naar commerciële banden hoogleraren Fiscaal Recht, Senaat misnoegd
“Een wetenschapper is activistisch namens de hele wetenschap”
Europa opent voorzichtig de armen voor Amerikaanse wetenschappers
“Tussen theorie en praktijk zit nog heel veel, leer ik mijn studenten”
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
