Luchtvracht dreigt strijd met postmarkt te verliezen
Nieuws | de redactie
16 februari 2007 | Voor luchtvaartmaatschappijen wordt het steeds moeilijker om winst te maken op het vervoeren van luchtvracht. Dit heeft te maken met concurrentie van expresskoeriers zoals DHL. Willen luchtvaartmaatschappijen overleven op de markt van luchtvracht, dan zullen ze zelf ook distributienetwerken moeten aanbieden van klant tot klant. Hoofdredacteur Willem Jan Zondag van Aerlines schrijft dit in zijn afstudeerscriptie bedrijfskunde (VU). Hij kreeg voor deze scriptie 2006 Graduate Research Competition Award van de internationale luchtvaartkoepel TIACA.
“Het probleem van luchtvaartmaatschappijen is natuurlijk dat ze die capaciteit nu eenmaal hebb
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Eerste Kamer wil pas over OCW-begroting debatteren na uitwerking bezuinigingsplan
‘Het zou fijn zijn als studenten tijdens de stakingen nog onderwijs kunnen volgen’
‘Vijf uitdagingen voor Erkennen en Waarderen op de universiteit’
‘Europees hoger onderwijs moet zich teweerstellen tegen nationalistische golf’
Inloggen
