‘Overheid moet klachten minder formeel afhandelen’

Nieuws | de redactie
20 maart 2007 | Mensen die klachten indienen over de manier waarop ze zijn bejegend door overheidsorganen zoals politie en justitie, gemeenten en uitkeringsinstanties, blijken niet erg tevreden te zijn over de behandeling van de klachten. Het gemiddelde cijfer dat klagers geven aan de klachtbehandeling is een 4,7.
Een onderzoek, uitgevoerd door een onderzoeksgroep van de vakgroep Bestuursrecht en Bestuurskunde va
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK