Een pervers effect van rankings op wiskundeonderwijs
Nieuws | de redactie
27 april 2007 | De Royal Society of Chemistry slaat alarm over de gebrekkige wiskundekennis van Engelse studenten. Dit heeft te maken met een pervers effect van rankingen.
Volgens de Royal Society raden Engelse scholen ‘zwakkere’ leerlingen van boven de 16 jaar af om
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu