Een pervers effect van rankings op wiskundeonderwijs
Nieuws | de redactie
27 april 2007 | De Royal Society of Chemistry slaat alarm over de gebrekkige wiskundekennis van Engelse studenten. Dit heeft te maken met een pervers effect van rankingen.
Volgens de Royal Society raden Engelse scholen ‘zwakkere’ leerlingen van boven de 16 jaar af om
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister schrapt taaltoets niet, zegt hij tegen Kamer: “Haalt doelstelling WIB onderuit”
“Liefdeloze productiviteitseisen” bemoeilijken ouderschap voor jonge wetenschappers
‘Collega’s, opoffering Psychologie door UNL raakt ons allemaal’
“Betekenisvol praktijkgericht onderzoek in economisch domein kan niet toegepast zijn”
Universiteiten worden verder gekort, hogescholen krijgen er geld bij in de voorjaarsnota
