Winst door innovatie

Nieuws | de redactie
18 april 2007 | Groot worden door te innoveren, door kansen te zien en te grijpen, dat is iets wat elke ondernemer aanspreekt. Dit is niet alleen weggelegd voor grote spelers. Het boek Winst door innovatie beschrijft hoe ondernemers zich kunnen verbeteren, welke rol medewerkers spelen en welke verschillen tussen diverse sectoren van het bedrijfsleven van belang zijn.

Een geschikte uitgave voor (toekomstige) ondernemers, maar ook voor accountants, consultants, KvK-adviseurs, verkoopmedewerkers van leveranciers en medewerkers van brancheorganisaties.

Winst door innovatie laat zien waar een klein bedrijf groot in kan zijn. Elk bedrijf kan innoveren, maar hoe innovatie vervolgens wordt toegepast, bepaalt de mate van het succes,” licht Bodewes toe. “Elk hoofdstuk eindigt met een samenvatting en actiepunten voor enerzijds studenten en anderzijds ondernemers. Winst door innovatie helpt (toekomstige) ondernemers bij innovatie.”


Titel: Winst door innovatie

Auteurs: Jeroen de Jong, Wynand Bodewes & Saskia Harkema

Omvang: 218 pagina’s

Prijs: € 32,94

ISBN: 978 90 52 61554 7

Dit boek is tot stand gekomen via het programmaonderzoek MKB en Ondernemerschap, dat wordt gefinancieerd door het Ministerie van Economische Zaken.


Klik hier om het boek te bestellen



«
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK