Werk is leren
Nieuws | de redactie
4 mei 2007 | Een jaar werk werkt net zo goed voor de kennisontwikkeling als driekwart jaar studeren. Jongeren die werken krijgen dan ook een enorme voorsprong op wie niet of alleen deeltijds werken. Beleid dat zich richt op het stimuleren van ‘regulier leren’, richt zich dus op een beperkt deel van het leerproces van mensen. Onderzoekers van het Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt (ROA) aan de UM geven met die analyse het belang aan van informeel leren tijdens het werk.
De onderzoekers hebben het leerproces en de kennisontwikkeling van de Nederlandse bevolking van 16 j
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister schrapt taaltoets niet, zegt hij tegen Kamer: “Haalt doelstelling WIB onderuit”
‘Collega’s, opoffering Psychologie door UNL raakt ons allemaal’
“Liefdeloze productiviteitseisen” bemoeilijken ouderschap voor jonge wetenschappers
“Betekenisvol praktijkgericht onderzoek in economisch domein kan niet toegepast zijn”
‘Laat psychologie niet verdwijnen achter de dijken’
