Promotie duurzame energie vergt subtiele voorlichting

Nieuws | de redactie
27 juni 2007 | Wat burgers vinden van innovaties wordt beïnvloed door de situatie waarin mensen hun mening vormen. Zo wordt de mening over nieuwe energietechnologieën beïnvloed door gedachten over andere energiebronnen. Dit effect is sterker, naarmate mensen minder kennis, betrokkenheid of tijd hebben voor het vormen van een oordeel.
Daarom is het belangrijk om duurzame energieopties in hun samenhang te promoten, stelt ingenieur Wou
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK