Bedrijven in Second Life gokken op strategische voorsprong

Nieuws | de redactie
8 augustus 2007 | Nederlandse bedrijven in Second Life vestigen zich dicht bij elkaar, vinden zichzelf innovatief en beschikken over een beter inzicht in de consument van morgen. Ook denken zij een strategische voorsprong op de concurrent te hebben. Dat zijn enkele bevindingen uit het onderzoek van sociaal geograaf Jos Hesselink van de Universiteit Utrecht.
Hesselink onderzocht waarom steeds meer bedrijven zich vestigen in de virtuele wereld. Op dit m
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK