De toekomst van creativiteit
Nieuws | de redactie
26 oktober 2007 | Technologie is zo geavanceerd geworden dat bijna alles wel kan tegenwoordig. Dus nieuwe ontwikkelingen eisen andere (nieuwe) combinaties. Vroeger stond de technologie iets niet toe, maar nu is het eerder andersom. Technologisch kan iets vaak wel, maar hoe zit het met de creativiteit? Hoe kom je tot Neue Combinationen? Emile Aarts (Philips Research) en Dany Jacobs (UvA/RUG) praten hierover met Frits Grotenhuis in het kader van zijn boek De Toekomst van creativiteit. Steden als smeltkroezen van economie, technologie en cultuur.
Wat betekent creativiteit voor u? Aarts: “Creativiteit gaat over dingen die unprecedented zijn. He
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu