Hoe maak je talent zichtbaar?
Nieuws | de redactie
25 oktober 2007 | De “nieuwe Evita” komt van Fontys. Brigitte Heitzer is niet alleen een ster in wording in de stal van Van den Ende, ze is ook het boegbeeld van de nieuwe generatie HBO- professionals. Maar met één Evita is de schreeuwende arbeidsmarkt nog niet blij gemaakt. Er zijn meer dan honderdduizend hoger opgeleiden per jaar nodig om de Nederlandse economie te laten draaien. Na het “emancipatie” thema van de vorige eeuw is nu het thema “zichtbaar talent” de focus voor het HBO.
Idols, en haar varianten, is een populair televisieformat. Talenten scouting, ranking door jury en p
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Eerste Kamer stemt in met “aanval op de toekomst van onze jongeren”, aldus D66
‘Levensbeschouwing als antwoord op neoliberale prestatiedruk bij studenten’
‘Hoe leren in leergemeenschappen niet beperkt blijft tot studenten’
‘Gekaapt: hoe belangenverstrengeling de Utrechtse aanpak van fossiele samenwerking ondermijnt’
Minister waarschuwt voor meer bezuinigingen: ‘Vrees niet, het ergste moet nog komen’
