Studie en loopbaan als leerprocessen

Nieuws | de redactie
26 oktober 2007 | Het beroepsonderwijs moet studenten begeleiden naar het reflectief, pro-actief en interactief ontwikkelen van hun studie- en arbeidsloopbaan. Was vroeger loopbaanontwikkeling vooral plannen en implementeren, nu gaat het veel meer om experimenteren en hiervan leren. Hier moeten opleidingen in mbo en hbo op voor weten te bereiden, stelt dr Marinka Kuijpers in haar intreerede van 2 november als lector aan de Haagse Hogeschool.
In haar rede gaat Kuijpers in op de mate waarin en de wijze waarop het beroepsonderwijs studenten ka
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK