Studie en loopbaan als leerprocessen
Nieuws | de redactie
26 oktober 2007 | Het beroepsonderwijs moet studenten begeleiden naar het reflectief, pro-actief en interactief ontwikkelen van hun studie- en arbeidsloopbaan. Was vroeger loopbaanontwikkeling vooral plannen en implementeren, nu gaat het veel meer om experimenteren en hiervan leren. Hier moeten opleidingen in mbo en hbo op voor weten te bereiden, stelt dr Marinka Kuijpers in haar intreerede van 2 november als lector aan de Haagse Hogeschool.
In haar rede gaat Kuijpers in op de mate waarin en de wijze waarop het beroepsonderwijs studenten ka
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Vijf uitdagingen voor Erkennen en Waarderen op de universiteit’
Eerste Kamer wil pas over OCW-begroting debatteren na uitwerking bezuinigingsplan
‘Het zou fijn zijn als studenten tijdens de stakingen nog onderwijs kunnen volgen’
‘Europees hoger onderwijs moet zich teweerstellen tegen nationalistische golf’
Inloggen
