Van omkoping tot keuzecoaching

Nieuws | de redactie
25 oktober 2007 | Hoe kiezen studenten voor een opleiding? Janpieter Boekestijn en Raymond Sparreboom (TU Delft) analyseren het falen van veel marketing, en leggen uit wat wel werkt: keuzecoaching.
Het gaat bij marketing & communicatie in het hoger onderwijs nog te vaak om eigen “eer en glor
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK