Werkplekleren in kaart gebracht

Nieuws | de redactie
29 oktober 2007 | Pedagogische hogescholen en basisscholen richten zonder veel bewijs voor de beoogde effecten werkplekleeromgevingen in voor dat samen opleiden. De basisscholen krijgen daarbij een steeds belangrijkere rol in de begeleiding van de aanstaande leraren. Jeanette Geldens deed promotieonderzoek naar werkplekleren, en bracht de sterke punten en kwetsbaarheden van deze omvangrijke innovatie in kaart.
Kwaliteitsvragen rond het samen opleiden van leraren in de school zijn actueel in het onderwijs. Ped
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK