Werkplekleren in kaart gebracht
Nieuws | de redactie
29 oktober 2007 | Pedagogische hogescholen en basisscholen richten zonder veel bewijs voor de beoogde effecten werkplekleeromgevingen in voor dat samen opleiden. De basisscholen krijgen daarbij een steeds belangrijkere rol in de begeleiding van de aanstaande leraren. Jeanette Geldens deed promotieonderzoek naar werkplekleren, en bracht de sterke punten en kwetsbaarheden van deze omvangrijke innovatie in kaart.
Kwaliteitsvragen rond het samen opleiden van leraren in de school zijn actueel in het onderwijs. Ped
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Uit naïviteit en gemakzucht heeft onderwijs zich laten inpakken door Big Tech’
‘Door minder verengelsing kunnen universiteiten verbinding met samenleving behouden’
Kamer vreest meer cyberaanvallen op hoger onderwijs na bezuinigingen
Hogeschool van Amsterdam legt samenwerking met fossiele industrie aan banden
Historische ongelijkheid tussen hbo en wo bemoeilijkt verwevenheid onderwijs en onderzoek