Beeldmerk Hollands HO
Nieuws | de redactie
23 januari 2008 | 
Het marktaandeel van Nederland in de markt van internationale studenten is gering, omdat het Nederlands hoger onderwijs internationaal nog te onbekend is. Ons land staat niet of veel te vaag op de kaart bij jong talent, dat internationaal naar opleidingsmogelijkheden zoekt, zo stelt Nuffic. Datzelfde geldt voor instellingen die internationaal naar partners zoeken voor samenwerking van instelling tot instelling. Een nieuw beeldmerk zou daarbij moeten helpen.

Het marktaandeel van Nederland in de markt van internationale studenten is gering, omdat het Nederlands hoger onderwijs internationaal nog te onbekend is. Ons land staat niet of veel te vaag op de kaart bij jong talent, dat internationaal naar opleidingsmogelijkheden zoekt, zo stelt Nuffic. Datzelfde geldt voor instellingen die internationaal naar partners zoeken voor samenwerking van instelling tot instelling. Een nieuw beeldmerk zou daarbij moeten helpen.
Het doel van de nieuwe branding is om het specifieke karakter van het Nederlands hoger onderwijs zic
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
Liveblog: behandeling OCW-begroting in Eerste Kamer
