Beeldmerk Hollands HO

Nieuws | de redactie
23 januari 2008 | Study in logo 2008
Het marktaandeel van Nederland  in de markt van internationale studenten is  gering, omdat het Nederlands hoger onderwijs internationaal nog te onbekend is. Ons land staat niet of veel te vaag op de kaart bij jong talent, dat internationaal naar opleidingsmogelijkheden zoekt, zo stelt Nuffic. Datzelfde geldt voor instellingen die internationaal naar partners zoeken voor samenwerking van instelling tot instelling. Een nieuw beeldmerk zou daarbij moeten helpen.
Het doel van de nieuwe branding is om het specifieke karakter van het Nederlands hoger onderwijs zic
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK