‘Waak voor nieuw publiek dogma over onderwijs’

Nieuws | de redactie
19 februari 2008 | Lector Frans de Vijlder ziet in ‘Dijsselbloem’ een kans om een nieuwe start te maken. Het kan het onderwijs “bevrijden van de doem op discussies over vernieuwingen. Waar ik beducht voor ben is een discussie die zich al te gemakkelijk laat leiden tot het afkondigen van afrekeningen over het verleden. Ik zou het onderwijs toch wat meer inzichten uit het rapport en uit de inhoud van de de discussie erover willen geven."
Ik was al bezig de discussie over het rapport te organiseren voordat het uitkwam. Het leek me nuttig
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK