Gaat branding het HO helpen?

Nieuws | de redactie
17 maart 2008 | GlobalHigherEd is een tikje sceptisch over het nieuwe logo en de branding van het Nederlands HO door Nuffic. Het internationale magazine merkt op dat juist in komend studiejaar het imago van ons land een klap kan krijgen dor de niet-EU collegegeldverhogingen. “Fee hikes run the danger of tarnishing this civilized cosmopolitan image.”
Governments are increasingly turning to ‘branding’ their higher education sector in order to pro
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK