CDA: ‘Vertrouwen moet terug in onderwijs’
Nieuws | de redactie
21 april 2008 | Het CDA kijkt met gemengde gevoelens terug op het debat over het rapport-Dijsselbloem. HO-specialist Jan Jacob van Dijk stelde kritische vragen over enkele van de kernaspecten van het rapport, met name waar het de concrete definitie van het kwaliteitsbegrip betreft. “Met betrekking tot de kwaliteit van onderwijs vraag ik mij wel eens af: wat is nou eigenlijk kwaliteit? Dat strekt toch verder dan enkel kennisoverdracht op het gebied van rekenen en taal?
Ook persoonlijke ontplooiing, culturele ontwikkeling, gezond en veilig gedrag, burgerschapszin, norm
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
Liveblog: behandeling OCW-begroting in Eerste Kamer
