‘Docenten durven ICT-vraag niet te stellen in de klas’

Nieuws | de redactie
23 april 2008 | Ingrid Mulder, lector Human Centered ICT aan de Hogeschool Rotterdam, houdt zich bezig met onderzoek naar hoe mensen werkelijk omgaan met ICT. "Elektronische leeromgevingen bestaan, maar mensen gebruiken ze niet. Waarom lukt het niet? Als zoiets wordt opgedrongen, doen mensen het alleen omdat het moet. In ons instituut leren wij studenten om methoden niet te gebruiken omdat het moet, maar alleen als ze die methode de beste vinden."
ICT in het onderwijs Als het gaat over ICT in het onderwijs, gaat het al gauw over elektronische lee
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK