‘Hoe’of ‘wat’ moeizaam onderscheid

Nieuws | de redactie
2 juni 2008 | Het kabinet vindt de grote lijn van het rapport-Dijsselbloem nuttig, maar neemt beleidswijzigingen op basis van de analyse feitelijk niet voor. De principiële opstelling van de Kamercommissie willen de bewindslieden niet ondergraven, maar de formulering over het “denkkader waarin een onderscheid gemaakt wordt tussen het ´hoe´ en het ´wat´” geeft aan, dat het voor beleidsvoering nauwelijks bruikbaar geacht wordt. Op zijn best noemt men het “criterium behulpzaam om in het vervolg een aantal fouten te vermijden.”
Maar als richtlijn voor het daadwerkelijk inhoud geven aan onderwijsbeleid wordt het niet gezien:
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK