‘Wajong’ aanpak vereist maatwerk bij scholing
Nieuws | de redactie
4 juni 2008 | De ‘Wajong-ers’ problemen zijn door meer inschakeling in werk heel wel op te lossen. Om hun participatiemogelijkheden maximaal te benutten is wel betere samenwerking nodig tussen de vele organisaties die zich vaak op dezelfde jongere richten. Ook moet in de leerdoelen van het speciaal onderwijs de arbeidsoriëntatie wettelijk geregeld worden. Dat blijkt uit onderzoek van TNO met oplossingen voor de hoge instroom in de Wajong.
Zowel de persoon zelf als de omgeving zijn de belangrijkste factoren die de arbeidsmogelijkheden bep
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Uit naïviteit en gemakzucht heeft onderwijs zich laten inpakken door Big Tech’
‘Door minder verengelsing kunnen universiteiten verbinding met samenleving behouden’
Kamer vreest meer cyberaanvallen op hoger onderwijs na bezuinigingen
Hogeschool van Amsterdam legt samenwerking met fossiele industrie aan banden
Historische ongelijkheid tussen hbo en wo bemoeilijkt verwevenheid onderwijs en onderzoek