Educational institution: from distributor to partner
Nieuws | de redactie
2 juli 2008 | Higher educational institutions create added value by delivering, upgrading, sharing and encouraging application of knowledge. This value should also be experienced as such by its many partners. For this good relationships with external and internal stakeholders are essential. Herman Heller, managing partner of Helder Inzicht, shows what strategic customer relationship management (CRM) might mean for educational institutions and how they could excel in it. “If educational institutions developed more intense and productive relationships, they could change from being a distributor of human talent, to being a partner in deploying that talent”.
Over recent years the Dutch government has been calling for attention to be given to ‘excellence
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Kamer roept op tot schrappen taaltoets
Cijferinflatie aan universiteiten neemt toe en maakt diploma’s minder waard
‘Academische banden zijn al verbroken door Israëlische universiteiten zelf. Nu wij nog’
- ScienceGuide
Hbo integreert spectaculair in kennissector, universitaire allianties sorteren weinig effect
