Gebrek aan contact schaadt MKB en designers

Nieuws | de redactie
1 juli 2008 | Designers snappen hun eigen ‘markt’ vaak niet, omdat zij het MKB zelden als potentiële klant zien. Lector Brigitte Wolf van INHolland gaat dit gat in de innovatieketen onderzoeken en helpen dichten. ‘Mercedes staat mooi op je cv’, denken ze na hun kunstopleiding. En MKB’ers zien design van hun product of dienst als iets perifeers. Zo komt men slecht tot elkaar en mist zo veel kansen”.
Prof. Wolf – haar leerstoel staat in Wuppertal – werkt in een Europees netwerk van 19 partners u
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK