Techniek in PO: veel werk aan de winkel

Nieuws | de redactie
30 september 2008 | Sinds 2006 maakt techniek deel uit van de kerndoelen in het basisonderwijs. Maar docenten ontbreekt het nog aan een helder beeld van wat ze moeten overdragen, zo schrijft Fontys-promovendus Lisette van Cuijck. Ook op basisscholen waar veel aandacht wordt besteed aan techniek, is de vertrouwdheid van leerkrachten met techniek beperkt. Veelal wordt gekozen voor het maken van producten, waarbij een theoretische inbedding van de activiteit ontbreekt.
Promovendus Lisette van Cuijck, verbonden aan Fontys Pabo Limburg en de Eindhoven School of Educatio
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK