Canada één in HO-branding
Nieuws | de redactie
9 oktober 2008 | 
An international “brand” for Canadian education was recently launched, marking the latest national government’s effort to gain market share in the global education sector. Similar in motivation to recent campaigns developed by other countries such as the Netherlands, Malaysia and New Zealand, Canada’s new brand represents one pillar of the federal government’s strategy to recruit greater numbers of international students to Canadian institutions and to promote Canadian education overseas in the increasingly competitive international education marketplace.

An international “brand” for Canadian education was recently launched, marking the latest national government’s effort to gain market share in the global education sector. Similar in motivation to recent campaigns developed by other countries such as the Netherlands, Malaysia and New Zealand, Canada’s new brand represents one pillar of the federal government’s strategy to recruit greater numbers of international students to Canadian institutions and to promote Canadian education overseas in the increasingly competitive international education marketplace.
According to Citizenship and Immigration Canada (CIC), there were over 156,000 international student
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Normalisering schaduwonderwijs vergroot druk op armere gezinnen’
