Maak onderwijskundigen docent

Nieuws | de redactie
25 november 2008 | In de onderwijswetenschap worden kennen en handelen van elkaar gescheiden. Zij kan daarom meer voor de praktijk betekenen als onderwijskundigen ook leraar zijn, nu zij ook zelf erkennen dat hun werk van geringe betekenis is voor de onderwijspraktijk. Dit betoogt VU-onderzoeker Jacquelien Bulterman-Bos in een themanummer Educational Researcher aan haar werk gewijd.
Leraren worden nu vaak geconfronteerd met plannen van onderwijskundigen die in de praktijk niet (goe
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK