Docentschap en leergemeenschap
Nieuws | de redactie
4 december 2008 | De voorbije jaren is de aandacht voor een duurzame ontwikkeling van scholen en professionele leergemeenschappen flink toegenomen. “Toch zijn professionele leergemeenschappen nog meer metafoor dan realiteit”, meent Fontys-lector Eric Verbiest. In het nieuw verschenen boek Scholen duurzaam ontwikkelen. Bouwen aan professionele leergemeenschappen onder redactie van Verbiest is uitgebreid aandacht voor onopgeloste vragen bij de duurzame ontwikkeling van scholen. Op ScienceGuide stipt hij de belangrijkste punten uit de publicatie aan en legt hij uit hoe deze tot stand is gekomen.
Scholen duurzaam ontwikkelen. Bouwen aan professionele leergemeenschappen is voortgekomen uit een pr
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister weigert onderzoek naar commerciële banden hoogleraren Fiscaal Recht, Senaat misnoegd
“Een wetenschapper is activistisch namens de hele wetenschap”
Europa opent voorzichtig de armen voor Amerikaanse wetenschappers
“Tussen theorie en praktijk zit nog heel veel, leer ik mijn studenten”
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
