Nieuw artikel (6)
Nieuws | de redactie
9 december 2008 | De voorbije jaren is de aandacht voor een duurzame ontwikkeling van scholen en professionele leergemeenschappen flink toegenomen. “Toch zijn professionele leergemeenschappen nog meer metafoor dan realiteit”, meent Fontys-lector Eric Verbiest. In het nieuw verschenen boek Scholen duurzaam ontwikkelen. Bouwen aan professionele leergemeenschappen onder redactie van Verbiest is uitgebreid aandacht voor onopgeloste vragen bij de duurzame ontwikkeling van scholen. Op ScienceGuide stipt hij de belangrijkste punten uit de publicatie aan en legt hij uit hoe deze tot stand is gekomen.
Scholen duurzaam ontwikkelen. Bouwen aan professionele leergemeenschappen is voortgekomen uit een pr
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Minister schrapt taaltoets niet, zegt hij tegen Kamer: “Haalt doelstelling WIB onderuit”
‘Collega’s, opoffering Psychologie door UNL raakt ons allemaal’
“Liefdeloze productiviteitseisen” bemoeilijken ouderschap voor jonge wetenschappers
“Betekenisvol praktijkgericht onderzoek in economisch domein kan niet toegepast zijn”
‘Laat psychologie niet verdwijnen achter de dijken’
