Stappenplan voor positionering
Nieuws | de redactie
3 december 2008 | Positioneren is een brand-managementinstrument waarvoor de belangstelling de laatste jaren sterk toeneemt. Dit geldt niet alleen voor producenten van consumentengoederen, maar ook voor andere bedrijven, instellingen, overheden en zelfs voor individuen. Rik Riezebos en Jaap van der Grinten van hogeschool INHolland schreven het eerste Nederlandstalige boek over dit onderwerp.
Aan Positioneren – Stappenplan voor een scherpe positionering liggen twee principiële keuzen
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Uit naïviteit en gemakzucht heeft onderwijs zich laten inpakken door Big Tech’
‘Door minder verengelsing kunnen universiteiten verbinding met samenleving behouden’
Kamer vreest meer cyberaanvallen op hoger onderwijs na bezuinigingen
Hogeschool van Amsterdam legt samenwerking met fossiele industrie aan banden
Historische ongelijkheid tussen hbo en wo bemoeilijkt verwevenheid onderwijs en onderzoek