Stappenplan voor positionering

Nieuws | de redactie
3 december 2008 | Positioneren is een brand-managementinstrument waarvoor de belangstelling de laatste jaren sterk toeneemt. Dit geldt niet alleen voor producenten van consumentengoederen, maar ook voor andere bedrijven, instellingen, overheden en zelfs voor individuen. Rik Riezebos en Jaap van der Grinten van hogeschool INHolland schreven het eerste Nederlandstalige boek over dit onderwerp.
Aan Positioneren – Stappenplan voor een scherpe positionering liggen twee principiële keuzen
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK