HAN opent speciaal crisisloket
De HAN biedt al jaren trainingen, omscholingstrajecten en advies op maat voor bedrijven in de regio. In deze tijden van crisis kunnen bedrijven dit extra goed gebruiken. Zo kunnen er veel kostenbesparingen gerealiseerd worden door betere samenwerking, zo geeft lector Stef Weijers aan. “Medewerkers van bedrijven zijn vaak zo gericht op de key performance indicators van hun afdeling, dat ze de rest van het bedrijf wat uit het oog verliezen. Wij geven tweedaagse trainingen waarna mensen met actiepunten naar huis gaan om beter samen te werken met de rest van hun keten. In een groot bedrijf in de zuivelsector dat we hiermee hielpen, is zo bij de introductie van een nieuw product 2 ton aan besparingen gerealiseerd. Aangezien de ontwikkelingen in de zuivelsector heel snel gaan, kan zoiets essentieel zijn”.
De HAN Ondernemersdesk is vanaf 9 februari van 9.00 tot 17.30 bereikbaar via telefoonnummer 026 – 3658393.
Via email: ondernemersdesk@han.nl