Tech, design en moed beloond

Nieuws | de redactie
4 maart 2009 | Economisch zware tijden? Grote bedrijven die bij bosjes omvallen? SENZ gaat frontaal tegen de recessie in. En wint de Oscar van de design, de iF Gold Award. Wat begon als een droom van drie studenten, is in enkele jaren uitgegroeid tot een solide en wereldwijd merk.
De ambitie van Hoogendoorn, Kool en Hess is om SENZ uit te laten groeien tot het grootste, beste, me
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK