Onderzoek als A-merk?

Nieuws | de redactie
28 mei 2009 | Dutch Research moet wereldwijd net zo’n ‘brandname’ worden als Dutch Design. Dat noemt VSNU-voorzitter Noorda “mijn geheime doelstelling.” Het zou zowel merk, als gezamenlijke ‘drive’ van de Nederlandse onderzoekers moeten worden.
Bij de presentatie van het ‘staalkaart’ boek over universitair onderzoek kwamen signalen, dat da
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK