Maar wat leert de student dan?
Nieuws | de redactie
24 juni 2009 | Niet hoe hoog je ‘rankt’, maar wat je de studenten leert. Dat is wat de faam van een HO-instelling zou moeten uitmaken, schrijft Thomas Toch in ‘The Atlantic’. “We need to shed more light on how well colleges are educating their students—to help prospective students make better decisions, and to exert pressure on the whole system to provide better value for money”.
America’s parents and politicians obsess over getting kids to go to college. But the delivery of a
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Normalisering schaduwonderwijs vergroot druk op armere gezinnen’
