Onderwijskundig ontwerponderzoek in opmars
Nieuws | de redactie
25 juni 2009 | Onderwijskundig ontwerponderzoek is bezig aan een opmars. 25 promovendi namen dit jaar deel aan een vijfdaagse cursus over dit onderwerp dat georganiseerd werd door de Nederlandse onderzoeksschool ICO. Daar kregen ze onder meer te horen dat ze niet alleen moeten kijken naar de status van de journals waarin ze publiceren, maar ook naar de praktische bruikbaarheid en impact van hun ontwerpen. Na afloop beantwoordden docenten Thomas Reeves en Susan McKenney vragen voor ScienceGuide.
“The practical impact of educational research should be a requirement for research done in taxpaye
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
‘Living Labs schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat leren studenten er eigenlijk?’
Uit angst voor WIB onderzoekt UvA alvast privaat Engelstalig onderwijs
‘Universiteiten denken dat er veel steun is voor hun zaak, maar die is er niet’
Nieuwe bezuinigingen op ov-studentenkaart bedreigen keuzevrijheid studenten
“De bezuinigingen zijn historisch, maar deze stakingen ook”
