Onderwijskundig ontwerponderzoek in opmars

Nieuws | de redactie
25 juni 2009 | Onderwijskundig ontwerponderzoek is bezig aan een opmars. 25 promovendi namen dit jaar deel aan een vijfdaagse cursus over dit onderwerp dat georganiseerd werd door de Nederlandse onderzoeksschool ICO. Daar kregen ze onder meer te horen dat ze niet alleen moeten kijken naar de status van de journals waarin ze publiceren, maar ook naar de praktische bruikbaarheid en impact van hun ontwerpen. Na afloop beantwoordden docenten Thomas Reeves en Susan McKenney vragen voor ScienceGuide.
“The practical impact of educational research should be a requirement for research done in taxpaye
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.

Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.

«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK