Twitter funest voor ‘oude’ bedrijven
Nieuws | de redactie
9 juni 2009 | Al in 2006 voorspelde hij de ondergang van de bank zoals wij die nu kennen. Nu betoogt Frans van der Reep, ScienceGuide-columnist en INHolland-lector, dat binnen vijf jaar de statische ‘industriële’ organisatie van bedrijven drastisch op de schop gaat. Nieuwe webfenomenen blijven de markt en ‘the game’ ingrijpend veranderen. Bedrijven zullen flexibele ‘social companies’ moeten worden om te overleven. En bovenal ‘lean and mean will become lean and meaningfull.’
Maar wat is corporate social netwerking precies? Hieronder vindt u een artikel van Frans van der Ree
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Eerste Kamer stemt in met “aanval op de toekomst van onze jongeren”, aldus D66
‘Levensbeschouwing als antwoord op neoliberale prestatiedruk bij studenten’
‘Hoe leren in leergemeenschappen niet beperkt blijft tot studenten’
‘Gekaapt: hoe belangenverstrengeling de Utrechtse aanpak van fossiele samenwerking ondermijnt’
Minister waarschuwt voor meer bezuinigingen: ‘Vrees niet, het ergste moet nog komen’
