Twitter funest voor ‘oude’ bedrijven

Nieuws | de redactie
9 juni 2009 | Al in 2006 voorspelde hij de ondergang van de bank zoals wij die nu kennen. Nu betoogt Frans van der Reep, ScienceGuide-columnist en INHolland-lector, dat binnen vijf jaar de statische ‘industriële’ organisatie van bedrijven drastisch op de schop gaat. Nieuwe webfenomenen blijven de markt en ‘the game’ ingrijpend veranderen. Bedrijven zullen flexibele ‘social companies’ moeten worden om te overleven. En bovenal ‘lean and mean will become lean and meaningfull.’
Maar wat is corporate social netwerking precies? Hieronder vindt u een artikel van Frans van der Ree
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK