Hoger onderwijs dient ‘warme city-marketing’
Nieuws | de redactie
19 oktober 2009 | Steden moeten hun best doen om slimme jonge mensen aan zich te binden. ‘Studenten zijn een groep waar je als stad trots op moet zijn: ze zijn de toekomst.’ Dat zegt Gert-Jan Hospers, bijzonder hoogleraar City- en regiomarketing.
Sense of placeEen student die in een HO-stad gaat studeren, ontmoet erzijn vrienden, misschien
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Eerste Kamer stemt in met “aanval op de toekomst van onze jongeren”, aldus D66
‘Levensbeschouwing als antwoord op neoliberale prestatiedruk bij studenten’
‘Hoe leren in leergemeenschappen niet beperkt blijft tot studenten’
‘Gekaapt: hoe belangenverstrengeling de Utrechtse aanpak van fossiele samenwerking ondermijnt’
Minister waarschuwt voor meer bezuinigingen: ‘Vrees niet, het ergste moet nog komen’
