Hoger onderwijs dient ‘warme city-marketing’

Nieuws | de redactie
19 oktober 2009 | Steden moeten hun best doen om slimme jonge mensen aan zich te binden. ‘Studenten zijn een groep waar je als stad trots op moet zijn: ze zijn de toekomst.’ Dat zegt Gert-Jan Hospers, bijzonder hoogleraar City- en regiomarketing.
Sense of placeEen student die in een HO-stad gaat studeren, ontmoet erzijn vrienden, misschien
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK