Docenten worstelen met competenties
Nieuws | de redactie
12 november 2009 | Docenten vinden het lastig om competentiegerichte leeromgevingen te ontwikkelen. Het personeelsbeleid op de scholen is vaak niet aangepast aan de nieuwe rol die docenten daarbij spelen. Audrey Seezink ontdekte dit tijdens haar Tilburgs promotieonderzoek in het VMBO.
Competentiegericht onderwijs vergt veel aanpassingen vandocenten. Zij moeten hun leerlingen kunnen o
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
