CDA zet in op kennis
Nieuws | de redactie
13 januari 2010 | “Toepassen van kennis is misschien wel de belangrijkste manier om waarde toe te voegen.” De denktank van het CDA bepleit het inzetten op kennis en hoger onderwijs om zowel de effecten van de crisis voor de staatsschuld als de versnelling van het economisch herstel optimaal aan te pakken. Het CDA-WI biedt daarmee een eigen invulling van ‘de motie-Hamer’ en het toekomstig kennisbeleid op weg naar de top 5 in de wereld.

“Het beleid op het gebied van onderwijs en wetenschap en hetinnovatiebeleid leveren zo een bij
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
