Emotie en geld in crisistijd
Nieuws | de redactie
13 januari 2010 | Over de toekomst van de economie zijn Nederlanders positiever gestemd: 33% verwacht nu verbetering, tegenover 23% in september. De UvT meet sinds die tijd de emoties van consumenten en de impact op hun gedrag bij bestedingen. Men houdt zich in bij uitgaven voor sport en vrije tijd en jaagt weer Hollands op koopjes en aanbiedingen.

In september is Tilcom begonnen met het per kwartaal peilen vande emoties van Nederlanders over verw
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Eerste Kamer wil pas over OCW-begroting debatteren na uitwerking bezuinigingsplan
‘Het zou fijn zijn als studenten tijdens de stakingen nog onderwijs kunnen volgen’
‘Vijf uitdagingen voor Erkennen en Waarderen op de universiteit’
‘Europees hoger onderwijs moet zich teweerstellen tegen nationalistische golf’
Inloggen
