Hoger onderwijs leert communiceren in crisis

Nieuws | de redactie
4 januari 2010 | In economisch barre tijden en met een verrassend hoge instroom van nieuwe studenten, is snijden in communicatiebudgetten een veelvoorkomende bezigheid. Hoe reageert men dan: kaasschaven of aanscherpen?
Bij wie stijgt Marketing en Communicatie (M&C) echt naar eenhoger niveau? ‘ Marketing en C
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK