Hoger onderwijs leert communiceren in crisis
Nieuws | de redactie
4 januari 2010 | In economisch barre tijden en met een verrassend hoge instroom van nieuwe studenten, is snijden in communicatiebudgetten een veelvoorkomende bezigheid. Hoe reageert men dan: kaasschaven of aanscherpen?
Bij wie stijgt Marketing en Communicatie (M&C) echt naar eenhoger niveau? ‘ Marketing en C
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
