Jongleren op het grensvlak van twee werelden
Nieuws | de redactie
8 februari 2010 | De identiteit van (v)mbo-docenten is opgebouwd uit twee werelden. Die van de (vak)docent én die van het beoogde werkveld. Wat vraagt deze context van docenten, en wanneer is hij of zij ‘een goeie’? En hoe bereidt de lerarenopleiding die docent voor op lesgeven in het beroepsonderwijs? Zou dat beter kunnen? Lector Elly de Bruijn (HU) analyseert en komt met suggesties.
Van oudsher is de lerarenopleiding, ook die aan het hbo, gerichtgeweest op voorbereiding van het ler
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 450, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief!
Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.
Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu
Meest Gelezen
Na twaalf uur debat lijken bezuinigingen op hoger onderwijs onomkeerbaar
Universiteiten willen Toets Anderstalig Onderwijs van tafel
‘Docent cruciaal bij bevordering zelfregulerend leren’
‘Universiteitsbestuurders doen doelbewust aan ontkoppeling ‘woke’ en racisme’
Liveblog: behandeling OCW-begroting in Eerste Kamer
