HBO-student deel van lector-onderzoek
Nieuws | de redactie
26 maart 2010 | Veel lectoren mopperen dat hbo-docenten en studenten onvoldoende onderzoeksvaardigheden hebben. Stenden-lector Social Work and Arts Therapies Marinus Spreen jammert niet mee. Hij heeft een onderzoeksmethode ontwikkeld die voor iedere student in de sociale sector bruikbaar is.
De methode van Spreen, die ook als methodoloog geschoold is,wordt de n=1 methode genoemd.
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
“PVV met hun rancune is weg, waarom blijven bezuinigingen op onderwijs dan staan?”
‘Universiteiten maken zelf van het Engels iets elitairs’
Terwijl wetenschappelijk publicatielandschap wereldwijd verandert, kiest Nederland status quo
‘De Oudheidkunde vernieuwt zich’
“Niet uitspreken voor academische vrijheid maakt medeplichtig aan aanvallen erop”
