Hogescholen zwak op het web

Nieuws | de redactie
15 juni 2010 | Het HBO ziet zichzelf als eigentijds. De informatie van de hogescholen op hun websites is echter alles behalve bij de tijd, interactief, of simpelweg goed vindbaar. Onderzoek van consulting bureau ‘Strategy on Demand’ biedt een scherpe ranking van hogescholen en een onthullende benchmark van hun internetpresentatie.
De eerste benchmark voor websites van het hbo makenScienceGuide en Strategy on Demand bekend opmaand
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK