Hogescholen zwak op het web
Nieuws | de redactie
15 juni 2010 | Het HBO ziet zichzelf als eigentijds. De informatie van de hogescholen op hun websites is echter alles behalve bij de tijd, interactief, of simpelweg goed vindbaar. Onderzoek van consulting bureau ‘Strategy on Demand’ biedt een scherpe ranking van hogescholen en een onthullende benchmark van hun internetpresentatie.

De eerste benchmark voor websites van het hbo makenScienceGuide en Strategy on Demand bekend opmaand
Om artikelen van ScienceGuide te lezen dient u ingelogd te zijn. Log hier in voor toegang tot artikelen.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Geen medewerker of student van een hoger-onderwijsinstelling? Klik hier om een zakelijk abonnement op maat af te sluiten.
Meest Gelezen
Lectoraten moeten steeds vaker achter het geld aanlopen, waarschuwen lectoren
Nederland onderschat baten internationalisering door gebrekkige stayrate-metingen
Citatiebias remt loopbanen vrouwelijke wetenschappers, waarschuwt Delftse onderzoeker
Kies Europa, horen Amerikaanse wetenschappers – maar wie gaat dat betalen?
‘Laat praktijkonderzoekers het gat tussen wetenschap en samenleving dichten’
