Mega-instellingen onder de loep

Nieuws | de redactie
29 september 2010 | Mega-instellingen leiden tot slecht, anoniem onderwijs en veel uitval. Dat geloof krijgt vanuit Harvard-onderzoek een lelijke ontmythologisering. “It had become dogma that smaller was better, but there was no evidence. In schools, no matter the size what matters is uniting people behind a common purpose, setting high expectations, and sticking with it.”
In de New York Times verscheen de volgende analyse op grond vanhet nieuwe boek  How High School
Alleen de koppen lezen, maar de informatie missen? Voor € 85, - per jaar krijgt u onbeperkt toegang tot het platform en ontvangt u iedere week een nieuwsbrief! Het is mogelijk dat de organisatie waaraan u bent verbonden, een collectief abonnement heeft.

Hier kunt u zien of uw werkgever al een collectief abonnement heeft. In dat geval kunt u zich kosteloos registeren.

Al individueel abonnee? Klik hier voor login. Geen abonnee? Abonneer nu


«
ScienceGuide is bij wet verplicht je toestemming te vragen voor het gebruik van cookies.
Lees hier over ons cookiebeleid en klik op OK om akkoord te gaan
OK